با سرور مجازی یا وی پی اس بیشتر آشنا شوید

با سرور مجازی یا وی پی اس بیشتر آشنا شوید

اگر این سوال که سرور مجازی چیه به گوشتان خورده و اینکه دسترسی به یک سایت به صورت مجازی چطوری انجام میشه؟ و یا اینکه برای دیدن یک سایت توسط افراد چکار باید کرد؛ در ادامه همراه ما باشید تا به سوالات شما پاسخ بدیم. سرور در حقیقت یک نوع کامپیوتر بسیار قوی می باشد و اطلاعات سایت هم داخل هارد های سرور ذخیره می  شوند که به آن هاست یا میزبانی وب می گویند.

این روز ها یکی از قدم های اساسی در راه اندازی کسب و کار، طراحی سایت می باشد. از سوی دیگر، جهت طراحی سایت و بالا بودن سایت، باید یک هاست یا میزبان وب قدرتمند تهیه کنید. همانگونه که بیان شد، انواع مختلفی از هاست و میزبانی وب وجود دارند که یکی از آنها سرور مجازی می باشد. پس اگر می خواهید بدانید سرور مجازی چیه و یا اینکه قصد رور مجازی چیه، با انواع گوناگون سرور و اینکه کاربرد سرور مجازی چیست هم آشنا می شوید.

دستگاه سرور مجازی چیست؟

اکثر مالکان وب سایت کار خود را با هاست اشتراکی یا میزبانی وب اشتراکی شروع می کنند. وب سایت  های نوین در صورت رشد به منابع و قابلیت  های بیشتری احتیاح دارند. وی پی اس یکی از بهترین انتخاب های هاست یا میزبانی وب به حساب می آید. اگر بخواهیم خصوصیات گوناگون انواع هاست یا میزبانی را در نظر بگیریم، اگر بخواهیم به سوال که دستگاه سرور مجازی چیه پاسخ دهیم باید بگوییم سرور مجازی چیزی بین هاست یا میزبانی وب اشتراکی و سرور اختصاصی می باشد. برای بررسی دقیق تر انواع هاست و میزبانی وب میتوان از یک مثال ساده استفاده نمود.

هاست یا میزبانی وب اشتراکی مثل زندگی در یک هتل می باشد.

برای مطالغه بیشتر به ادامه با سرور مجازی یا وی پی اس بیشتر آشنا شوید بروید